Študenti OA Poprad v Taliansku

17. júna 2015

Prvý júnový týždeň sme sa v rámci študijného odboru cestovný ruch vybrali na dlho očakávanú prax do Talian­ska. Sen sa stal skutočnosťou a s očakávaním sme nastúpili v nedeľu večer do autobusu pred Obchod­nou akadémiou v Poprade. Po dlhej noci nás okolo 7. h pri­viezol do krás­nej dovolenko­vej destinácie Lido di Jesolo pri Jadranskom mori, kde sme relaxovali a čakali na presun loďou do Benátok. Mesto na vode, plné kanálov a uličiek nás upútalo svojou krásou. Na druhý deň ráno sme vstúpili na pôdu Svätopeterského námestia vo Vatikáne, architektú­ra ktorého a pamiatky nám vyrazili dych. Po náročnom dni sme si oddýchli v ďalšej dovolenkovej destinácii, Lido di Ostia. Naše ubytovacieho zariadenie s názvom Fraterna do­mus bolo kláštorným komplexom s nádhernými záhradami. Dostali sme prvú večeru, z ktorej sme viacerí ostali mierne prekvapení. Doniesli nám cestoviny, ktoré sme v nádeji, že je to jediný chod našej večere, s chuťou zjedli, no ako nám bolo neskôr vysvetlené, bola to talianska „polievka“ a ďalej sme pokračovali v jedení.

Ďalšie ráno sme nastúpili do metra, ktoré nás odviezlo do centra Ríma. Navštívili sme pamiatky Forum Romanum a Koloseum. Krásny antický Rím sa nám veľmi páčil. Po ra­ňajkách na ďalší deň sme si zbalili kufre a presunuli sa do Florencie. Videli sme Katedrálu Santa Maria del Fiore, Ba­ziliku Santa Croce a známu Michelangelovu sochu Dávida. K programu patrila aj ochutnávka najlepšej zmrzliny v Talian­sku. Pekný deň bol zakončený v Bologni. Posledný deň sme mali na pláne celosvetovú výstavu EXPO 2015 v Miláne, kde sa prezentujú krajiny celého sveta. Presunuli sme sa na Ná­mestie Piazza del Duomo, pozreli si Milánsky dom a prešli sa uličkou GalleriaVittorio Emanuele II.

Cesta do Talianska nebola len obyčajným výletom, ale aj odbornou praxou, ktorú sme absolvovali ako žiačky cestov­ného ruchu a na ktorú sme sa museli zodpovedne pripraviť referátmi o daných destináciách, mestách a pamiatkach v kra­jine. Vyskúšali sme si v praxi, aké náročné je sprevádzať turis­tov a vedieť ich zaujať svojím výkladom. Taliansko je krásna krajina s úžasnou prírodou a historickými pamiatkami. Sme vďační našej škole, že sme ju mohli navštíviť a v budúcnosti sa sem možno vrátime už ako sprievodcovia cestovného ru­chu. V. Šlosárová a V. Tamašiová, žiačky 2. E

Zanechajte nám komentár

Predchadzajúci článok

Spravodajstvo

Keď čerstvého pstruha, tak len z Kolačkova

„Keď sme tu prišli bývať, v tejto časti Kolačkova obecná voda nebola. Na kopci sme našli jedno žriedlo a zistili ...

Nasledujúci článok

KultúraSpravodajstvo

Tatranský kuchár

V stredu minulého týždňa si vo Vysokých Tatrách všet­ci milovníci dobrého jedla a gastronómie prišli na svoje. V Starom Smokovci ...
Aktualizované 1.8. 18:33
Spravodajstvo

EXKLUZÍVNE: Dr. Martin odhaľuje, ako covid pandémia bola naplánovaná & ako covid "vakcíny" nie sú vakcínami

Exkluzívny rozhovor s Dr. Davidom Martinom, odborníkom na patentové právo, v ktorom na faktoch poukazuje na to, že celá covid pandémia ...
Aktualizované 1.8. 02:04

Megapodvod na ľudstvo odhalený

Dozviete sa šokujúce informácie a súvislosti o plánovanej pandémii, biologickej zbrani Covid 19 za účelom sofistikovaného zotročenia  ľudstva elektronickým koncentračným táborom globalistami ...

Kobercové rohože alebo údené kolená ako darčeky za očkovanie

ilustačné foto Spoločnosť KRASPLAST, s.r.o. so sídlom Krasňany č. 285 prišla s veľmi „lákavým“ benefitom pre zamestnancov. Za podstúpenie experimentálnej ...
Aktualizované 2.8. 22:19
Spravodajstvo

Kto riadi svet? NWO v súvislostiach

Prof. Dr. Walter J. Veith: Tajomstvá tajných spoločností Chod tejto spoločnosti a celého sveta tajne riadia Ilumináti a Jezuiti. Vatikán kryje ...

Pfizer Leak: unikla dôverná zmluva o dodávkach mRNA vakcíny!

Na verejnosť unikla dôverná zmluva Pfizeru o dodávkach mRNA vakcíny Comirnaty 500 a už je jasné, prečo vlády blokujú Ivermectin!  ...
Aktualizované 3.8. 00:48

Utajené data - Česká Televízia - očkovanie

VIDEO ČTV TU EXKLUZÍVNE: Spoločnosť Deep State plánuje útok falošnou vlajkou na obviňovanie majiteľov anti-vax a zbraní Bol to včera ...
Aktualizované 2.8. 00:05
Spravodajstvo

Ľudia očkovaní mRNA vakcínami sa stávajú trans-humánnymi bytosťami, na ktorých časť modifikovaného tela možno podľa rozsudku Najvyššieho súdu USA uplatňovať majetkové, autorské, patentové a vlastnícke práva!

Vojenské zatýkanie Billa Gatesa - skutočné hrubé správy

Americká armáda v utorok zatkla zakladateľa spoločnosti Microsoft Billa Gatesa a obvinila ho zo spoločensky nevhodného zneužívania z obchodovania s ...
Aktualizované 3.8. 00:51
Spravodajstvo

Prokurátor Remeta: Trvám na tom, že toto nie je vojna v polícii

Rastislav Remeta má na starosti vyšetrovanie v silových zložkách. Policajný prezident Peter Kovařík prerušil zásah jednotky zo Sobraniec tesne predtým, ...

Národná rada SR prijala novelu Zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane verejného zdravia, ktorou zaviedla apartheid, segregáciu a diskrimináciu ľudí podľa očkovania, testovania a prekonania ochorenia Covid-19.

OČKOVANIE JE PREDĹŽENÁ RUKA RÚŠOK NA DÝCHACIE ORGÁNY… Národná rada Slovenskej republiky prijala hlúpu a zbytočnú novelu zákona, ktorou zaviedla apartheid, segregáciu a ...