Pri šálke čaju Popradský s Ing. Evou Čellárovou, majiteľkou agentúry ella-event, s. r. o. Poprad

15. júla 2015

Chcete poskytnúť obchodným partnerom nové informácie o va­šich produktoch? Alebo potrebu­jete ako firma stmeliť a posilniť pra­covný kolektív, či odmeniť svojich zamestnancov a zvýšiť ich lojalitu takou formou, na ktorú budú ešte dlho spomínať? Možno chystáte vo vašej obci deň detí, jarmok a potre­bujete zábavu pre deti aj dospelých.

Takéto požiadavky firiem, obcí, hotelov sú výzvou pre popradskú event-marketingovú agentúru ella-event, s. r. o., ktorú vedie Ing. Eva Čellárová už pätnásť rokov.

„Môj prvý slogan v prvom katalógu bol „Darujte zážitky“, pretože výsledkom práce agentúry sú programy a produkty, ktoré zamest­nancom či obchodným partnerov zostanú v pamäti ako príjemné zá­žitky, spojené s pozývateľom – part­nerskou firmou a rezonujú ešte dlho v mysliach účastníkov.

V dnešnej dobe veľmi silnej konkuren­cie si každá firma chce udržať svojich zákaz­níkov, odlíšiť sa, aby sa ich značka v mysliach klientov spájala nie iba s prácou, ale aj so spoločnými zážitkami. Veľkou výhodou je ur­čite aj neformálne spoz-návanie sa zamestnan­cov, napríklad ak pra­cujú vo vzdialených pobočkách na Slovensku. U obchodných partne­rov zase osobný kontakt a nadobud­nutá istota, že na druhej strane je človek, ktorý ich požiadavky pozná a urobí všetko preto, aby ich aj spl­nil. Jednoducho povedané, vzájom­ne si ísť v ústrety a uľahčiť, urýchliť a zjednodušiť spoluprácu.

„Pre nás je dôležitý cieľ, ktorý chce zadávateľ pripravovanou ak­ciou dosiahnuť. Kaž­dá spoločenská akcia, stretnutie s obchodný­mi partnermi stojí fir­mu prostriedky a klient očakáva výsl edný efekt. Vhodne zvolený program a úspešná ak­cia ovplyvňuje na dlhú dobu chovanie a posto­je cieľových skupín“.

V dnešnej dobe každý popri práci kla­die dôraz aj na trávenie voľného času. Zamestnávatelia si zase uve­domujú, že spoločne prežité chvíle pri neformálnych stretnutiach vo voľnom čase sú nielen formou od­meny či preukázania úcty obchod­ným partnerom, ľuďom, ktorých zamestnávajú v regióne, v ktorom pôsobia, ale súčasne takými­to stretnutiami posilňujú lojalitu týchto ľudí k firme s vedomím – sme jedna veľká rodina. Ale nie iba firmy. V ostatnom období aj samo­správa pripravuje rôzne dni miest a obcí, spoločenské akcie, ktoré si vyžadujú veľa času zamestnancov úradov a tí neraz pri plnení pracov­ných úloh nemajú dostatok času na dobrú prípravu týchto akcií.

Služby agentúry ella-event využí-vajú firmy, spoločnosti pri orga­nizovaní rôznych teambuildingov, dní detí, rodinných stretnutí v rám­ci Family Day, športovo-kultúrnych podujatí, mikulášskych, vianoč­ných večierkov a podobne. Pripra­vujú programy pre deti, tematické a rôzne iné programy.

„Pri prvom stretnutí, keď zistíme cieľ a očakávania klienta, začneme s hľadaním vhodného miesta, loka­lity, navrhneme program s ohľadom na skladbu účastníkov, zabezpečíme ubytovanie, zostavíme rozpočet.

Akciu môžeme robiť „na kľúč,“ alebo zabezpečíme len jednotlivé vstupy, o ktoré má organizátor záujem. Keďže sme tu pre všetkých, prispôso­bíme sa požiadavkám veľkých aj malých spoločností, do­kážeme pripraviť zaujímavý program aj s malým rozpoč­tom. Pripravíme akcie v hote­loch ale aj v priestoroch firmy, navrhneme večerný program a odbremeníme organizátora tým, že sa postaráme o všetky „maličkosti“, ktoré prispejú k zdarnému priebehu večera a organizátor sa môže veno­vať len hosťom,“ uviedla E. Čellárova s tým, že pracujú na celom Slovensku.

Keďže sú na trhu už dlhé roky, majú množstvo kon­taktov a cez svojich partne­rov nájdu vhodné priestory, zabezpečia catering, trans­féry a všetky ostatné služby.

Agentúra ella-event orga­nizovala napr. deň detí pre firmu so 4 000 zamestnanca­mi, kde si každý našiel zaujímavú aktivitu a ani dážď na poslednú chvíľu niko­ho neodradil, pretože majú pripravený vždy aj „mokrý“ program. Organizovali osla­vu 15. výročia firmy, ale aj 3-dňový zážitkový program v horách pre deväť manažé­rov. Pripravujú napríklad aj zážitkové akcie typu Pevnosť Boyard na hrade Ľubovňa, via ferratu v Tatranskej Kot­line s členmi horskej služby a iné. Obľúbené sú večerné kasína, pretože agentúra od roku 2002 vlastní ako jedna z prvých na Slovensku aj zá­bavné mobilné kasíno. Ide však o mierumilovný hazard bez straty peňazí, o zábavu, po ktorej nasleduje dražba cien za nahrané peniaze. Ideálna aktivita počas veče­ra kdekoľvek – v reštaurácii, v hoteli, v priestoroch firmy.

Mnohí majitelia firiem využívajú tieto neformálne akcie aj na to, aby videli svo­jich zamestnancov mimo plnenia si pracovných úloh, aby na základe ich chovania, či vystupovania v neformál­nom prostredí našli priro­dzených a inými zamestnan­cami rešpektovaných lídrov a dokázali sa ľahšie orien­tovať v zložitých medziľud­ských vzťahoch.

„Aj keď je teraz horúce leto, už pripravujeme miku­lášske a vianočné stretnutia. Deti mnohých našich klien­tov s nami vyrástli a tak ich musíme prekvapiť vždy niečím novým, čo ešte nepo­znajú. Firmy, ktoré takéto a podobné spoločné akcie pre svojich zamestnancov pripravujú, nás môžu osloviť už dnes. Zdarma, obratom pripravíme návrhy možných programov, prídeme na spo­ločné stretnutie, aby sme do decembra stihli všetko pripraviť bez stresov,“ ukončila Ing. Eva Čellarová z agentú­ry ella-event. (reš)

Zanechajte nám komentár

Predchadzajúci článok

KultúraSpravodajstvo

Najväčší remeselnícky festival skončil

Počas druhého júlového víkendu sme na festivale EĽRO videli prá­cu takmer 200 remeselníkov, ktorí prezentovali okolo 50 remesiel a viac ...

Nasledujúci článok

Názor

Miluj blížneho svojho

Veľmi diskutovanou témou bola minulý týždeň starostli­vosť o deti. V médiách, auto­busoch i na zastávkach ľudia analyzovali ako mohlo dôjsť ...
Aktualizované 27.1. 22:29
Spravodajstvo

„Veľký potravinový reset“: Kto stojí za plánom prebudovania globálnej ponuky potravín?

Autor: Suzanne Burdick, Ph.D. Novinár James Corbett identifikuje obsadenie postáv, ktoré riadia Great Food Reset, plán na prerobenie globálnych dodávok potravín ...
Aktualizované 26.1. 12:20
Spravodajstvo

Mobilizácia - HOAX alebo realita?

Mobilizácia. Hoax alebo realita? Vyhlasujem akciu: Katarína Boková vyzýva na sociálnej sieti Facebook všetkých, ktorým záleží na svojich synoch, bratoch, manželoch, ...
Spravodajstvo

Rozpočet armád sa zvýši na 400 miliárd eur, avizuje Emmanuel Macron

Modernizácia jadrového odstrašovania, príprava na riziká konfliktu „vysokej intenzity“, posilnenie v oblasti dronov… Emmanuel Macron predstavil v piatok na leteckej ...
Spravodajstvo

Vznik severojužnej osi - Únia Ruska, Indie a Iránu medzi dvoma hegemónmi – Čínou a USA

Štefan Harabin: Formuje sa nové ekonomické spoločenstvo Sever – Juh, resp. Zväz Troch: Rusko, India a Irán (ARKAIM 21). Vznik severojužnej ...
Spravodajstvo

Európska únia naďalej vyvíja tlak na Srbsko

smotrim Šéf európskej diplomacie Josep Borrell na rokovaní v Bruseli s prvým podpredsedom vlády, srbským ministrom zahraničných vecí Ivicom Dačičom, ...
Spravodajstvo

Čaputová nesporný rezident USA. Preto Vás úprimne prosím zúčastnite sa referenda a zakrúžkujte ÁNO

Čaputová, či sa jej to páči, alebo nie, jednoducho musí, plniť zadania „našich amerických spojencov“, ktorí ju do prezidentského úradu ...
Spravodajstvo

Tibor Eliot Rostas - Poďakovanie

REFERENDUM NÁS VYZVALO K REVOLÚCII Takmer jedna tretina oprávnených voličov na Slovensku dnes zásadne nesúhlasí s tým, aby mohli vlády ...
Spravodajstvo

Ukrajinské panoptikum sa valí do priepasti

Ulice ukrajinských miest sú zaplavené zamestnancami vojenských registračných a náborových úradov, ktorí sa všemožne maskujú, aby chytili občanov na mobilizáciu. A ...
Spravodajstvo

Ochranár: Nórsky losos je jedna z najjedovatejších potravín na svete

Foto: archív / naplete Francúzski novinári Nicolas Daniel a Louis de Barbeyrac sa rozhodli lepšie spoznať rybolovný priemysel. A tak sa vydali ...
Spravodajstvo

Pfizer je mafiánska organizácia

Foto:  Global Look Press/Cfoto/Keystone Press Agency Pfizer je mafiánska organizácia podľa amerického práva. Pfizer hrá kľúčovú úlohu pri realizácii projektu na ...