PODĽA ÚSTAVY SR JE CENZÚRA ZAKÁZANÁ. SLOVENSKÁ REPUBLIKA VYPÍNAMÍM WEBOV VYTVÁRA ZAKÁZANÝ MONOPOL NA INFORMÁCIE. ODÔVODŇUJE TO SMAJLÍKMI MINISTRA OBRANY NAĎA.
BORIS KORÓNI, majiteľ Slobodného vysielača: NAJVIAC CENZUROVANÍ SÚ ĽUDIA S NÁZORMI, KTORÉ SÚ BLÍZKO PRAVDE.
Ďalším fašistickým prvkom na slovenskej scéne je Polícia SR. Do jej portfólia patria fašistické zásahy voči občanom z dôvodu neplnenia COVIDOVÝCH povinností, ktoré neexistujú v žiadnom zákone, a posledne je to zastrašovanie občanov trestom odňatia slobody na 25 rokov za podporu ruskej ideólie + vytvorenie ZOZNAMOV nepohodlných ľudí, „citlivo“ povedané webov, pod pracovným názvom: „DATABÁZA PRORUSKEJ PROPAGANDY“.
„PRORUSKÁ PROPAGANDA“ je orgánmi slovenskej verejnej moci, v prvom rade Políciou SR, predsedom vlády Hegerom, ministrom Naďom, prezidentkou ZuČou komunikovaná ako ZLO, ako niečo v rozpore so zákonom. Kto šíri proruskú propagandu, ten pôjde do basy…! (už mám informácie o prepúšťaní učiteľov, ktorí deťom vysvetľujú kroky Ruska ako demilitarizáciu a denacifikáciu Ukrajiny, čo napr. takto vec komunikuje aj maďarský premiér Viktor Orbán a pod.).
Do tohto zoznamu „PRORUSKEJ PROPAGANDY“ boli zaradení TRIEDNI NEPRIATELIA podľa „stupňa nebezpečnosti“ a ich weby sú vypínané. Vládna moc to odôvodňuje nariadením Európskej únie na odstránenie TERORISTICKÉHO OBSAHU, čo si jej slovenský fašista vysvetlil po svojom, že odstráni koho chce. Škodoradostný dezolát potom dotvorí „meme“ v tvare „surprise surprise“ a úspešný deň má za sebou. Tento mentálny chudák je na čele štátu, a v rukách má zbrane a bojové jednotky.
Fašistom však nedochádza (nezaujíma ich znenie ústavy), že podľa čl. 1 ods. 1 Ústavy SR sa Slovensko neviaže na žiadnu ideológiu. Z právneho hľadiska tak proruská, ani proamerická alebo promoslimská propaganda nie je protispoločenská, a už vôbec nie trestná činnosť.
Navyše propaganda webovej vládnej stránky štátu a jeho prezidenta (v danom prípade Vladimíra Putina), s ktorým má Slovenská republika diplomatické a obchodné vzťahy, dokonca v komoditách potrebných pre bezpečnosť štátu (napr. pred pár dňami dovezené palivo do jadrových elektrární a pod.) nemôže byť objektívne považovaná za teroristický obsah a ohrozenie bezpečnosti štátu.


Toto odstraňovanie webov je v hrubom rozpore s medzinárodným právom a ústavou. Pre zopakovanie uvediem, že nariadenie EÚ sa týka odstraňovania webov s „teroristickým obsahom“.
Objektívnou stránkou „teroristického obsahu“ je konanie páchateľa – terorista je vždy páchateľ trestného činu Teroristického útoku podľa § 419 ods. 1 Trestného zákona, do ktorého boli prevzaté medzinárodne uznávané definície terorizmu. [napr. Rezolúcia BR OSN č. 1373/2001, Boj proti terorizmu, Rezolúcia BR OSN č. 1267/1999, Al-Qaida, Rezolúcia BR OSN č. 1737/2006, Irán, Rezolúcia BR OSN č. 1718/2006, Kórejská ľudovodemokratická republika, Nariadenie Rady (ES) č. 2580/2001].
Teroristický obsah teda pozostáva zo zastrašenia obyvateľstva alebo donútenia vládnych orgánov alebo medzinárodnych organizácií v úmysle poškodiť ústavné zriadenie alebo obranyschopnosť štátu, narušiť alebo zničiť základnú politickú, hospodársku alebo spoločenskú štruktúru štátu alebo medzinárodnej organizácie, tým, že páchateľ a) hrozí spáchaním útoku alebo spácha útok ohrozujúci život, zdravie človeka alebo jeho osobnú slobodu, b) zničí, znefunkční alebo poškodí verejné zariadenie, dopravný systém, telekomunikačný systém, informačný systém…, c) naruší, znefunkční alebo preruší dodávku vody, elektrickej energie alebo iného základného prírodného zdroja…, d) zmocní sa lietadla, lode, iného prostriedku osobnej dopravy alebo nákladnej dopravy alebo pevnej plošiny na podmorskej plytčine…, e) požaduje, vyrobí, získa, prechováva, vlastní, drží, dovezie, vyvezie, prevezie, dá prepraviť, dodá alebo inak použije výbušninu, jadrový materiál, rádioaktívnu látku, chemickú látku, biologický agens alebo toxín, strelnú zbraň, jadrovú zbraň, rádiologickú zbraň, biologickú zbraň, chemickú zbraň alebo inú zbraň, bojový prostriedok alebo materiál obdobnej povahy, alebo robí výskum a vývoj jadrovej zbrane, biologickej zbrane, chemickej zbrane alebo inej zbrane alebo bojového prostriedku alebo výbušniny…, f) vydá ľudí do nebezpečenstva smrti alebo ťažkej ujmy na zdraví, alebo cudzí majetok do nebezpečenstva škody veľkého rozsahu tým, že spôsobí požiar alebo povodeň alebo škodlivý účinok výbušnín, plynu, elektriny alebo iných podobne nebezpečných látok…
Aby bolo odstránenie webov v súlade s nariadením EÚ v spojení medzinárodným právom a Ústavou, obsah týchto webov by musel mať teroristický obsah v zmysle Trestného zákona a tým by musel ohroziť bezpečnosť štátu.
Vyvstáva otázka, či odstránené weby a weby na ZOZNAMOCH Polície SR „DATABÁZA PRORUSKEJ PROPAGANDY“ majú teroristický obsah v zmysle definície zákona ?!
Ak nie, ide o trestný čin ohovárania podľa § 373 Trestného zákona (príp. aj iné podľa okolností prípadu) a poškodzovania mena týchto obchodných subjektov.
Polícia SR, teda za ňu konajúce osoby a minister Naď aj tu zákerne a škodoradostne zneužívajú právomoci verejného činiteľa. Toto nie je o práve, ale o ich „súkromných pohnútkach“. Už to nie je (iba) obyčajná svojvôľa, ale prerastený a zákerný FAŠIZMUS, na ktorom vlastne aj UKRAJINSKOM NEŠŤASTÍ sa títo ľudia zabávajú ako idioti. Ukrajincom posielajú zbrane a na FB „úradný postup“ štátu komentujú výsmechom a smajlíkmi.
Jedným zo zoznamu poškodených subjektov je SLOBODNÝ VYSIELAČ, cez ktorý vysielam svoje pravidelné piatkové relácie „Pekný deň s JUDr. Adrianou Krajníkovou“. Pokiaľ ho vypnú, zodpovedné subjekty sa dopustia trestných činov a spôsobia škodu v zmysle vyššie uvedeného. SLOBODNÝ VYSIELAČ to bude právne riešiť…

————————————————————-
Keďže situácia sa stupňuje, prosím podporte finančne moje občianske združenie, pretože inak nebudem vedieť konať verejne.
Ako advokátka mám pozastavený výkon advokácie, takto vám právnu pomoc neviem poskytnúť, zároveň ma týmto SAK odsrihla od zdroja príjmov, čo má negatívny vplyv aj na túto verejnú činnosť, s ktorou sú spojené náklady.
Podporovateľom ďakujem, a to v mene všetkých, pretože táto činnosť je pre vás všetkých. Je to činnosť pre našu spoločnosť a na to je potrebné sa poskladať. Inak nás prekričia „opatreniami Mikasa, paragrafmi 417“ a inými „vecnými plneniami“.
OBČIANSKE ZDRUŽENIE – OCHRANA ĽUDSKÝCH PRÁV A ZÁKLADNÝCH SLOBÔD

Poteší nás, ak vás článok obohatil o iný uhol pohľadu a ďakujeme vopred, ak podporíte ľubovoľnou čiastkou slobodu slova na náš účet v ČSOB IBAN:SK80 7500 0000 0040 1415 4359
Zanechajte nám komentár